Welke mobiele telefoon kan veel smsjes opslaan?

Ik heb momenteel een blackberry 8220 en die kan echt duizenden smsjes opslaan maar valt bijna uit elkaar dus nu ben ik op zoek naar een soortgelijke telefoon met ook veel geheugen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Tegenwoordig kan je heel veel berichten opslaan in de gsm van deze tijd. Ik zou het eens navragen in de telefoonwinkel, hangt van gsm tot gsm af.

Ik heb een iphone, heb over de 20.000 berichten en hij gaat nog steeds..voor zover ik weet is er geen limiet. (Buiten je geheugen natuurlijk.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een LG Cookie kan heel goed Veel Smsjes opslaan maar het lt er ook aan hoeveel geheugen je hebt