Als ik op mijn Samsung Chat 335 de tijd automatisch laat bijwerken, kost dit dan beltegoed?

Ik heb namelijk prepaid beltegoed!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Nee, je hoeft er niet voor te betalen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ligt eraan;

Als jij telefoon automatisch laat bijwerken dus bijvoorbeeld wanneer je niet verbonden bent met wifi maar wel met 3g of een andere mobiel netwerk dan kan het inderdaad geld kosten.

Heb je geen mobiel internet en gebruik je alleen wifi dan zijn er geen extra kosten aan verbonden, automatisch updaten kost trouwen nooit extra geld maar het kan wel van je internet bundel afgaan waardoor je er toch uiteidelijk voor betaald, bij wifi heb je hier geen last van.