Hoe krijg ik een mobiel netwerk in het buitenland?

Ik heb al een paar jaar een Simpel abonnement en dat heeft altijd goed gewerkt ook in het buitenland. Maar nu ben ik op het moment in het buitenland en kan ik geen verbinding maken met een mobiel netwerk. Als ik dat handmatig wil doen, krijg ik steeds de melding : " simkaart staat de verbinding met dit netwerk niet toe". Ik heb al op forums gekeken en het enige wat ik daar zag was dat je een "1" voor je pincode moest zetten, alleen lukt mij dit niet want dan krijg ik foutieve pincode. Toestel is een samsung galaxy S. Hoe krijg ik verbinding met een mobiel netwerk in het buitenland?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.simpel.nl/faq/faq.aspx# bellen in en naar het buitenland, er staan wat beperkingen uitgelegd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er staat dat de 1e 2 maanden een beperking zijn, maar ik heb dit abonnement al zo'n 4 jaar.

Antwoorden (2)

U zal contact moeten opnemen met uw provider want die staat het blijkbaar niet toe.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Uw provider heeft geen roaming akkoord met die operator. Probeer een andere.
Op de site van je provider kan je een lijst vinden met wie hij een akkoord heeft.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb alle providers hier geprobeerd maar geen enkele werkt. Een paar maanden geleden werkte het wel nog gewoon in het buitenland. En het gaat me niet zozeer om 3g/roaming maar om te kunnen bellen/sms'eb
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Welke provider heb jij en in welk land zit je?