Waarom gaat een mobiele telefoon maar zo kort over ?

Het ergert mij, dat je zo weinig tijd krijgt, om je mobiel op te nemen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
26.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gast 18905 volgens mij is je vraag wat onduidelijk, gaat hij
kort over met ingeschakelde voicemail,of met uitgeschakelde voicmail ?

Het beste antwoord

Probeer dat eens in te stellen op deze manier:

(DUUR = 5-30 seconden, per 5 in te stellen)

INSTELLEN tijdsduur *61*64(laatste 6 cijfers mobiel nummer)*11**DUUR#verzendtoets
ANNULEREN tijdsduur instelling ##61#verzendtoets
AWM
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
??? En waar doe je dat dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat nou... een - ? Een + !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@november met die knopjes waarmee je een telefoonnr. belt en sommige mensen ook sms-jes sturen en nrs. in hun telefoonboekje zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goede info, dank je zeer !!

Andere antwoorden (7)

Dat ligt maar net aan het geduld van degene die jou belt. Hij/zij kan hem ook heel lang over laten gaan.
Sommige beltonen beginnen heel zachtjes, die hoor je eigenlijk pas wanneer de telefoon al 5 keer over is gegaan. Je kan kijken voor een andere beltoon. En zorg dat je je telefoon dichtbij je hebt, makkelijk uit je tas te pakken is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De mijne gaat flink lang over voordat de voicemail inschakelt hoor! Volgens mij kun je dit instellen in je voicemailmenu.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een lange ringtone, dat helpt! Meestal ben ik er op tijd bij, voordat het melodietje afgelopen is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou haast zeggen: Integendeel.
Waarom laten mensen hun mobiel vaak zo lang afgaan,
voordat ze hem opnemen?
In de trein bijvoorbeeld is dat vaak storend.

Dat ligt toch niet aan jouw mobiel?

Je kunt natuurlijk je beltoon aanpassen, zodat ie wat harder is en je hem meteen hoort.
Je kunt ook je mobiel heel dicht bij je houden.
Ik hoor die van mij ook nooit als ie in mijn tas zit, dus als ik telefoon verwacht dan stop ik hem in mijn bh.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn mobiele telefoon gaat helemaal niet zo kort over, teminste, als iemand hem lang laat overgaan.

Daar heb je al meteen reden 1:
Mensen hebben geen zin om je telefoon een uur lang over te laten gaan als jij niet opneemt. Als ze ophangen voor je opneemt is de kans ook groot dat je ze terug zal bellen en dat scheel hen weer geld!

Wat mij ook waarschijnlijk lijkt is dat je je voicemail aangeschakeld hebt.
Voicemail zorgt ervoor dat de beller, na een aantal keer de telefoon over te hebben laten gaan, wordt doorgeschakeld, naar de voicemail dus.

Mijn tip: zet die voicemail uit, dan kan je telefoon veel langer overgaan, én je hoeft niet steeds iedereen terug te bellen als ze een bericht achter laten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zet je voicemail maar uit. Dat duurt het wat langer..
Maar voicemail is ook wel belangrijk sommige mensen natuurlijk. Het is gewoon wat jij wilt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat rinkeltijd voor de VoiceMail kun je instellen.

Instellen van de rinkeltijd (Vodafone)

U kunt instellen na hoeveel tijd uw telefoon overgaat naar VoiceMail.
U bepaalt dus zelf of de beller al na een paar oproepsignalen uw VoiceMail krijgt of dat uw telefoon wat langer overgaat, zodat u ruimschoots de mogelijkheid heeft om op te nemen.

U kunt de rinkeltijd als volgt instellen:
• Bel 1233 met uw mobiele telefoon
• Toets 1 1
• Toets 2 persoonlijke instellingen
• Toets 5 overige instellingen
• Volg de instructies