Bij welke telefoonproviders vervalt je beltegoed niet na een bepaalde periode?

Dit is nodig voor een telefoon die bijna alleen gebruikt wordt om gebeld te worden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Bij alle providers die ik ken is dat zo. Wel hebben ze een regel dat je 1 keer per 6 of 12 maanden belt, smst of opwaardeert.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij is het tegenwoordig bij iedere provider zo, dat je belminuten die je over hebt slechts 1 maand meeneemt. Daarna vervallen ze. Alleen bij pre-paid hou je gewoon je beltegoed, maar bij de sommige providers ook maximaal een half jaar. Om je mobiele nummer en je resterend beltegoed te behouden, moet je dan 1 smsje sturen of 1 telefoontje plegen.

Je moet het eens per provider uitzoeken op de website. Daar vind je dit soort informatie altijd. Kost misschien even tijd, maar dit weet niemand zo uit z'n hoofd, lijkt me.