is de sony xperia xa een goede telefoon?

Hallo,
Ik wil een nieuwe telefoon kopen en toen vond ik de sony xperia xa. Ik dacht ik ga reviews kijken om te zien wat andere er van vinden voor ik hem koop alleen die waren er bijna geen. Ik heb snel een nieuwe telefoon nodig want mijn andere is kapot. Vinden jullie dit een goede telefoon?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ik heb zelf een hekel aan android telefoons, een verkeerde download en je scherm zit vol met ads

Antwoorden (2)

ik persoonlijk wel, deze telefoon heeft zowel een goede camera, als een goed geheugen, als een snelle processor (ik speel vaak spellen zonder moeite)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik zou eerder een LG G4 aanraden. Je hebt gelijk de dubbele opslagruimte, sd card en je kunt je batterij in en uit doen. Bovendien heeft LG G4 ook een goede camera. Kost wel 50 euro meer.