Hoe kom je goedkoop aan een iPhone 5s?

Hoi,

ik wil nu graag de iPhone 5s kopen, maar ik vindt ze zelf nog redelijk duur.
Weet iemand een manier om een goedkoop aan een iPhone te komen?
2e hands vind ik zelf niks. (via marktplaats ofzo)

ik heb zelf op Coupon gekeken, waar je ook refurbished A-grade iPhones hebt voor 380 euro(32 gb). Dit doe ik liever ook niet omdat je dan ook maar af moet wachten wat je krijgt....

mijn zus wil ook een iPhone 5s (ook zelfde kleur)
misschien bestaat er iets waarbij de 2e goedkoper is? weet iemand dit misschien?

Verder nog iemand nog ideeën of tips?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik denk niet dat je ergens een nieuwe Iphone 5s gaat vinden die voor minder dan 380 euro wordt verkocht. Als je echt een Iphone 5s wil voor weinig geld zul je toch voor een tweedehands exemplaar moeten kiezen. Zeker op marktplaats is de Iphone 5s een zeer veel aangeboden versie met advertenties voor de helft van de prijs van een nieuwe 5s. Je zou nog kunnen proberen een leuke deal te krijgen in combinatie met een abonnement.

Antwoorden (1)

Ik heb zelf deze maand een nieuwe iPhone 5S gekocht via Marktplaats voor 300 euro.
Heb heel veel sites vergeleken en het is allemaal nog erg duur. Gelukkig had ik nog een telefoon en had ik dus geen haast. Heb redelijk lang naar gezocht, maar uiteindelijk een mooie deal gesloten. Mijn tip: check Marktplaats elke dag en probeer daar iets te vinden