Je moet je eerst registreren met je email adres en een zelf gekozen wachtwoord. Daarna installeer je app world op je Blackberry als die er nog niet op staat. Als je die opent kun je zoeken naar Apps zowel gratis als betaalde Apps. Vanaf daar kun je ze dus downloaden op je BB en synchroniseren enz wat de vorige beantwoorder zegt is helemaal niet nodig. Hij heeft waarschijnlijk een iphone :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

je gaat naar de site, je sluit je mobiel aan in je pc en dan download je iets wat je wilt en dan druk je op sync en dan wachten tot er complete staat.