Hoe zit het met een abonnement bij een BlackBerry Bold 9700?

Ik las bij een advertentie op marktplaats dat je een abonnement bij T-mobile moet hebben om alle functies van de BB te kunnen gebruiken zoals pushmail?
Hoe zit dat precies?

Kan dat ook anders wanneer je de telefoon simlock vrij maakt?

Ik heb zelf momenteel de HTC Touch Pro 2. Op zich een fijne mobiel maar ik vraag mij af welke van de twee beter is.

Wat ik vooral belangrijk vind is voor zo weinig mogelijk geld veel kunnen netwerken. Sms'en, mailen en internetten. Apps maken mij niet zoveel uit. Muziek op de mobiel vind ik dan wel weer handig. Dan kan ik mijn mp3 achterwege laten.

- Dus: hoe werkt dat precies met een abonnement met een BB? Zit je standaard aan T-mobile vast als je alle functionaliteiten wil gebruiken?

- HTC Touch Pro 2 of BB 9700?

- Wat houdt het pingen precies in en wat heb je ervoor nodig? (ook nog een abonnementen)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
1K

Het beste antwoord

Ik ken de reclame niet. Maar T-Mobile is al meerdere malen in het nieuws gekomen doordat ze bepaalde 'poorten' blocken. Als ze dit doen kunnen ze bv. jou toegang tot pushmail, youtube, ... etc beperken (al dan niet afh. van een bepaald abonnement).

Ik heb zelf ook een HTC toestel, met android. Fijn toestel en zou niet overwegen om terug te gaan naar een BB toestel.

Je geeft aan dat je een toestel wil netwerken, sms, email. Ook de muziek optie vind je leuk. Ik zou dan bij een toestel blijven die hiervoor gemaakt is. De BB Bold is een goed toesten, maar toch nog steeds gericht op de zakelijke markt. HTC maakt toestellen, die veelzijdig zijn. Je kan er bijna alles mee. (jammer genoeg nog niet de senseo mee aansturen).

De Ping ? Pingen is een vorm van Messaging tussen verschillende BlackBerry toestellen waarmee je tekstberichten, foto’s, filmpjes of gesproken boodschappen kunt sturen. Gratis ! Die heb je tegenwoordig op (bijna) alle toestellen.