Hoe kan het dat ik extra verbruikkosten heb, terwijl ik nog voldoende belminuten, mb's en smsjes heb in mijn bundel?

Ik heb geen smsdiensten (voor zover ik weet, telefoon is dit weekend nog gerest). Kan het zijn dat er een verbinding uit Duitsland gepakt wordt? Ik woon in Enschede (ongeveer een kilometer of 3 van de grens, hemelsbreed).

Bij T Mobile kunnen ze me niet zeggen waar dit aan ligt, maar ik zit wel weer met ik weet niet hoeveel extra kosten die, voor mij, onverklaarbaar zijn..

Tips zijn welkom :)

Toegevoegd na 2 uur:
We komen nu achter het volgende: op het rekeningoverzicht staat bij data bij tijdstip in de meeste gevallen van verbruik: 00:00 (dit staat er, een stuk of 7-8 keer na, bij elke regel).Wel toevallig dat ik elke dag om 00:00uur zoveel op internet zit.. Klopt niet, dan slaap ik allang!

lijkt wel alsof ze besodemieteren bij T-Mobile zeg!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Net nieuw abonnement zeker? Deden ze bij mij in begin ook, bij mn broer ook en bij mn moeder ook. T mobile zegt van niks te weten. Eerste paar maanden pakken ze een paar euro, daarna niet meer. Dubieus.
Ik zeg, jij doet niks verkeerd, t mobile flest zijn klanten de eerste maanden.
Bij ons ging het om 2 tot 3 euro. (Per maand, een aantal x)

Antwoorden (3)

Hoogstwaarschijnlijk toch over de Grens je telefoon gebruikt. Fysiek stelt het niets voor maar tarieftechnisch geldt dan een heel ander verhaal voor de provider (roaming heet dat).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je, maar... ik kijk bij mijn instellingen en daar staat bij roaming *verbinden met gegevensservice bij roaming* het vinkje op grijs (dus niet aangevinkt).. Alleen de pakketgegevens gebruiken staat aan *nu thuis zit ik op wifi*.. Ik breng maar weer een bezoekje aan de t-mobile winkel morgen
Als jij wordt gebeld wordt door iemand die in het buitenland is dan krijg jij ook extra kosten.

Toegevoegd na 40 minuten:
Als je het echt niet weet dan moet je provider er antwoord op geven want ze mogen niet zomaar extra kosten in rekening brengen. Zij moeten dit kunnen verantwoorden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat er een app is die steeds contact met het internet opzoekt. Zorg ervoor dat je apps verwijderd die verbinding met het internet hebben, maar toch niet gebruikt.