iPhone (2G) originele sim kwijt. Wat nu?

Ik kreeg van iemand een iPhone (2G) die het niet meer deed omdat hij eerder was gejailbreakt (met iPwned ofzo) dus ik hem aan de pc gehangen en hem gereset met succes, daarna gaf ik hem terug aan de vorige eigenaar om alles eraf te halen.

De volgende dag kreeg ik hem terug zonder simkaard en uitgezet dus startte ik hem ook kreeg ik de melding dat ik hem met iTunes moest verbinden dus gedaan en mijn eigen (niet originele) simkaart erin gedaan zegt iTunes

''De SIM-kaart in deze iPhone wordt niet ondersteund.
Alleen compatibele SIM-kaarten van een bevoegde leverancier kunnen woden gebruikt om de iPhone te activeren. Plaats alstublieft de SIM-kaart die bij uw iPhone werd geleverd of ga naar een bevoegde leverancier voor een vervangende SIM-kaart''

Dus ik de originele terug gekregen maar wist ze de pincode niet meer en nu vraagt de iPhone om de puc-code maar die heeft ze ook niet meer.

Ik heb al gekeken naar de oplossing om hem te jailbreaken maar dat kan meestal alleen via het menu.

Kan een winkel hier iets mee, want mensen vertellen mij dat ik er niets meer aan heb als ik niet in het menu kan komen.

Originele simkaart :Hi prepaid
Mjin simkaart :T-Mobile Prepaid

Ik wil wel graag mijn eigen nummer behouden (T-Mobile simkaart dus)

Hopelijk herkent iemand het probleem.

En is dit het geld waard? (Zie link)http://www.phonebookcard.com/video-tutorials.html

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K

Het beste antwoord

dit had ik ook.
heel lullig voor je.
maar je moet een nieuwe smartphone kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben je ook naar een winkel geweest?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hèèl lullig voor jou maar ik heb hem weer gemaakt!

Andere antwoorden (1)

Simpele oplossing haal een hi Prepay kaartje die erin jailbreaken en simlock verwijderen en dan kan je eigen sim er weer in
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En er is geen oplossing dat ik mijn eigen (T-Mobile) simkaart kan behouden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het geprobeert maar het werkte niet!