Welke Smartphone raadt u aan?

Ik zou graag binnen 2 weken een smartphone kopen omdat de functies ervan mij handig uitkomen. Maar mijn budget reikt tot 220,00 euro.
Ik heb al gekeken naar de Sony Ericsson Aspen, maar naar 't schijnt loopt de software daarbij vast omdat het van windows is?
En anderzijds dacht ik aan de blackberry curve, maar dan vraag ik me af hoe lang het duurt tegen dat die scroller kapot is?

Is het zo dat smartphones met Windowssysteel meer kans hebben om vast te lopen en te freezen dan andere zoals emt Android ?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Je zou kunnen kijken naar de HTC Wildfire. Iets duurder dan 220 euro, maar dan heb je wel een heel degelijk toestel met Android.

Om op het Windows probleem door te gaan: misschien ben ik erg bevooroordeeld, maar Windows heeft naar mijn mening altijd zulk soort problemen. Ik ben zelf een Apple gebruiker (behalve qua telefoon, ik heb de Samsung Galaxy S), en ik heb ook nog een Windows PC staan. Deze gebruik ik om soms spellen op te spelen, maar voor de rest staat hij te verstoffen. Ik heb met mijn Mac nog nooit een probleem gehad. Na jaren is hij nog steeds even snel als toen ik hem kocht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb zelf de samsung galaxy apollo (i5800).
Leuk toestel! Tijdelijk ook nog 20 euro cashback via Samsung.
Met beetje kijken heb je hem voor 130 euro (maar dan niet simlockvrij).

Kunnen veel apps op, doen het ook zo goed als wel allemaal ( op 1 na). En waar ik (in de Android market) slechte reacties las over dat een app niet goed werkte oid, werkte het op deze telefoon wel degelijk goed..

Verder is het touchscreen geweldig, klein tikje is voldoende, en belt niet zomaar mensen op e.d.

En het is nog een hele mooie mobiel ook!

M.v.g en succes met de keuze :),

Toegevoegd na 1 uur:
Die telefoon heeft trouwens ook nog wi-fi, welke het hier gewoon goed doet!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wou toen ik je vraag las je de nieuwe blackberry bold 9780 aanraden, Maar vanwege je budget zou de curve nemen ;). De scroller die kapot gaat?. uhm als je er gewoon normaal mee omgaat helemaal niet ;). Want het is gewoon een trackpad netzoals je bij laptops hebt :P