Welke mobiele telefoon (zie uitleg)?

Ik heb een nieuwe mobiele telefoon nodig. Ik ben helemaal niet echt bekend met die nieuwe telefoons.
Ik moet met mijn telefoon kunnen bellen en sms'en enzo. Het liefst zo goedkoop mogelijk.
Daarna moet mijn telefoon ertegen kunnen als hij door mijn tas heen zwerft of een keertje valt..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1K

Het beste antwoord

Als je snel wilt sms'en dan moet je voor een Blackberry curve gaan. Die zijn vrij goedkoop (onder de €100,-) en ze zijn gemakkelijk te bedienen. En er zit wifi op.
Wil je ook fijn muziek kunnen luisteren, ga dan voor een Samsung. Het geeft goed en hard geluid. Ga bijv. voor een Samsung Star II. Er zit wifi op, bellen, sms'en, en een goede mediaspeler. Alleen is het typen van een bericht soms lastig vanwege het lage kwaliteit touchscreen. Hij is wel goedkoop.

graag gedaan grz. Edwabserdie

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kunt dan voor een Prepaid abonnement T-Mobile nemen. 300 gratis smsjes p/m
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ga voor een oude nokia...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"beantwoord via iPhone"
+
Als je alleen maar belt en SMS't, en hij tegen een stootje moet kunnen, zou ik voor een Nokia gaan. Oersterke telefoons. Bijvoorbeeld de Nokia C3-01. Deze heeft een touchscreen en traditionele keypad. Metalen behuizing. Nog wel met WiFi en diverse Apps, dus een beetje Old-skool en modern in één.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goedkoop, PrePaid, moet je met Hi doen of met Kruidvat. Als je Hi neemt, moet je nog wel even naar een nummer bellen om je tarief om te zetten naar Hi5.
Dit is allebei met 5 cent sms'en.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, maar omdat er al antwoord was gegeven (Nokia), en er in de vraag ook iets stond over zo goedkoop mogelijk bellen en sms'en...
Ga voor de Nokia c3, die heeft een toetsenbord voor snel sms'en, en kan tegen een stootje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je echt goedkoop wil zitten moet je voor een nokia 101 gaan, dit is het nieuwste model van de goedkope nokia's.
een nadeel is dat hij geen qwerty heeft, maar hij is de helft van de prijs van bijvoorbeeld een nokia c3.

voor 30 euro kun je er al een hebben:
http://www.beslist.nl/elektronica/d0000260930/Nokia_101.html

het mooie aan deze is dat er een mp3 speler opzit, je hoeft alleen nog maar een sd kaartje erbij te kopen, verder heeft hij radio, zaklantaarn en een standby tijd van een maand (25 dagen!) zie die standbytijd maar te vinden met een blackberry/ samsung, die gaan maar iets van een dag mee.

als je de mp3 speler niet nodig hebt kun je voor een nokia 100 gaan, die is 5 euro goedkoper

Toegevoegd na 1 minuut:
oja, hij is bijna onverwoestbaar, kijk maar naar wat foto's hij is helemaal van hard plastic gemaakt, en heeft een klein scherm, dus dat kan ook niet breken