Ja, Mits het toestel simlock vrij is en er geen apart formaat Sim in hoeft. En er zijn vrijwel geen toestellen met een apart kaartjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nee. iPhone 4 en 4S maken gebruik van Micro sims. Deze zijn kleiner en moet je speciaal aanvragen bij je provider. Waarschijnlijk ook toekomstige smartphones zoals Samsung Galaxy S ...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja als hij van dezelfde provider is wel, of de smartphone moet simlock vrij zijn. Alleen bij een iphone moet je hem wel knippen maar dat kan volgens mij gewoon in de winkel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hallo,

Ik weet niet welke mobiel jij hebt. Ik ga uit van een standaart simkaart die kan je inderdaad in elke smartphonestoppen die je wilt (blackberry, samsung, LG, Nokia, HTC&etc). Als je het over Apple's iPhone heb, dan kN je snadaart simkaart hiet in de iPhone. Je moet hem verknippen tot een micro simkaart. Die passn allen in de iPhone toestellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja natuurlijk als je smartphone maar simlock vrij is.
maar houd wel rekening dat je data roaming uitzet als je geen internet bundel hebt!
De gevolgen zullen zijn dat jouw beltegoed snel zal opraken of dat je op je factuur veel kosten krijgt
dit gebeurt omdat je waarschijnlijk online apps zoals facebook hyves twitter en whatsapp hebt
heb je geen internet apps dan hoef je dat niet te doen