Hallo allemaal. Vond een site waar je voor eenmalig E7, 50 een download kan doen voor heel veel tv zenders. Kan ik dan ziggo kabel tv opzeggen?

TV kijken via internet is het aanbod. Als ik de pc doorverbind met het tv scherm dan kan ik dus min of meer gratis (7,50 eenmalig) digitaal tv kijken met alle extra's zoals bv uitzending gemist.......Moeten we tegenwoordig nog kijk- en luistergeld betalen? Kan ik ziggo kabel opzeggen? dan dus alleen via internet tv kijken (doorgelinkt naar tv scherm).

Wie weet een draadloos apparaat dat gegevens van pc naar tv scherm stuurt? Wat kost dat? En is dit een slimme actie?

bvd.

Brennie4777

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ik heb zelf even wat zitten zoeken en er zijn genoeg sites die dit aanbieden.

Wat je "koopt" zijn links naar vrije tv streams op het internet, de rtl zenders zitten daar sowieso al niet bij, de kwaliteit is meestal om te huilen. Het is zeker geen goed alternatief voor de kabel.

Voor uitzending gemist zijn er 1001 verschillende manieren om hiervan de uitzendingen op je TV terug te kunnen zien.

Je kunt bijvoorbeeld een htpc met XBMC (X-box media center) aan je tv hangen en hier kun je dan uitzending gemist mee kijken maar ook heel veel gratis streams.
Dan hoef je ook die 7,50 niet te betalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Zo is het precies! Goed uitgelegd!