hoe moet je foto`s van vairy text mini chrome overzetten naar je pc?

ik heb een micro sdkaart

Toegevoegd na 1 dag:
En hoe moet je fotos van je mobiel op je sd kaart zetten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

als je bestanden op je sd-kaart staan,dan zit je goed. in je sd-kaart zie je als het goed is een klein chipje zitten. als je dat chipje eruithaalt kun je die in een speciaal usb-stikkie zetten. die stikkies zijn overal verkrijgbaar. mediamarkt, saturn enz. als je dan weer die usb in de pc zet dan moet het lukken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord, maar nu vraag ik me af hoe ik ze op die sd kaart krijg, weet jij dat?