Kun je op een Black Berry's gebruik maken van Wifi ( bij ons thuis) als je geen internet abonnement hebt, maar er wel een SIM om te bellen in zit?

Voorheen heb ik deze BB met een internetabonnement gebruikt via mijn werkgever. Nu ik n nieuw nummer heb met n abonnement om alleen te bellen, werkt Facebook of WhatsApp ook niet meer via Wifi thuis.
Welke instellingen horen daarbij?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Als je thuis een draadloze internet verbinding hebt kun je gewoon met je BB op internet en op al je apps.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In principe zou je me wifi gwn moeten kunnen whatsappen en op Facebook moeten kunnen zou geen probleem moeten zijn. Volgend mij heb je daar geen instellingen voor nodig..