Hoe installeren je mobile telefoon(galaxy S4 mini)zo dat als je online gaat in thuisnetwerk via WIFI geen kosten wordt verrekent?

ik heb hem als volgende ingesteld:
GSM/WCDMA>auto verbinding
draadloze netwerk gebruiken>aan
WIFI>aan
GPS>aan
synchroniseren>aan
gegevenstoegang via mobiel netwerk>aan
hij geeft aan dat met thuisnetwerk verbonden is,wifi pictogram brand geen 3G,maar toch gaat er van mijn data tegoed af heb ik dat niet tik ie van beltegoed af!!
wie kan me helpen?
alvast bedankt.

9 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Zet gegevenstoegang via mobiel netwerk uit.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Laat gewoon je wifi altijd aan staan. Wanneer je in de buurt komt van een bekend wifi netwerk waar je het wachtwoord van hebt wordt hier automatisch verbinding mee gemaakt...