welke telefoon aanbieder heeft de beste wereld dekking ? en is nog goedkoop ook ?

Toegevoegd na 2 minuten:
mobiel dus.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.9K

Het beste antwoord

Elke mobiele aanbieder in Nederland maakt in het buitenland gebruik van dezelfde netwerken, namelijk alle die beschikbaar zijn.
De dekking is dus overal ter wereld behalve in Nederland gelijk.
Wel kan het zijn dat het ene netwerk in een bepaald buitenland goedkoper is dan de ander, het netwerk dat van dezelfde provider als jouw eigen kán goedkoper zijn.
Voor vergelijking van de prijzen zou je alle abonnementen onder de loep moeten nemen, daar zijn vergelijkingssites voor.
Bijna wekelijks komen er nieuwe abonnementsvormen bij (of verdwijnen ze weer)

Toegevoegd na 11 minuten:
Correctie op eerste zin: niet de aanbieder maakt gebruik van de netwerken, dat doe jij met het abonnement van de aanbieder.
De aanbieder geeft jou wel de mogelijkheid om over de hele wereld bereik te hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Geen enkele telefoon aanbieder heeft werelddekking.

Zodra je over de grens gaat schakelt je mobiel automatisch naar een andere aanbieder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ klopt zelfs als je dan van Vodafone NL naar Vodafone DE overschakelt is dat nog een andere provider en betaal je toch extra kosten (roaming)