waarom laadt mijn telefoon niet op?

k heb mijn telefoon bijna een jaar. En een paar maanden terug (december) viel hij in het water. Ik heb hem een aantal dagen in een bakje met rijst gedaan en hij deed het weer prima. Maar nu sinds een maand laadt hij niet meer. Als ik hem in de oplader doe geeft hij wel aan dat hij laadt maar erg traag. Zelfs toen hij in de oplader zat ging hij van 80% naar 25%. Ik heb een nieuwe oplader gehaald en hij deed het 2 weekjes redelijk al ging hij heel snel leeg. Maar nu komt hij niet verder dan 1%. Als ik hem oplaad blijft hij op 1% en valt dan uit dit gaat constant door.

heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Batterij defect?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kan je batterij laten veranderen bij de meeste telefoonshops denk dat het aan je batterij ligt
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
nee het ligt niet aan de batterij want mijn telefoon kan nog aan.. denk dat het oplaadpunt stuk is.

Het beste antwoord

Je zou bij een goedkopen telefoonwinkel binnen kunnen lopen en hun er even naar laten kijken.. Ik heb zelf mijn iphone een jaar geleden in het toilet laten vallen (ja indd heel dom!) en die deed helemaal niets meer. Bij de reguliere telefoonzaken zou ik een vermogen kwijt zijn geweest maar een goedkope telefoonzaak wilde m maken voor 50 euro! Wellicht kunnen zij jou ook helpen!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Aangezien je zelf de oplader al gewisseld hebt. ligt het daar niet aan. Overigens werkt mijn telefoon niet altijd bij merkloze laders

Het kan of aan de connector liggen (het punt waar de oplader de telefoon ingaat)
Of aan de accu. Heb je een telefoon met een losse accu? Dan zou je misschien een accu van iemand anders even kunnen proberen om te kijken of het probleem is opgelost.

Helaas zullen een van deze twee dingen vervangen moeten worden als het hier aan ligt. Aangezien je telefoon in het water heeft gelegen valt dit dan niet meer onder de garantie (er zit aan de binnenkant van de telefoon een vochtmetertje zeg maar dus dat kunnen ze zien) Bij mijn man koste het vervangen van de connector (iphone) geloof ik 30 of 40 euro.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Daar dacht ik dus ook al aan, ik heb gehoord dat je die gratis kan laten vervangen klopt dat ook?