Op welk mobieltje kan je street view bekijken van google maps ?

Zijn die er wel ? Ik wil namelijk een nieuwe mobiel kopen maar wel eentje waar ik street view op kan gebruiken.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

In principe kan dat op elke smartphone waar Google Maps op geïnstalleerd is. Het moet wel een recente versie van Google Maps zijn: Op mijn HTC touch 3G stond van fabriekswege een oudere versie, daar kon het niet mee. Toen ik de nieuwe versie (4.1.0) installeerde werd de oude verwijderd en kon ik opeens Streetview gebruiken, alsmede de optie om zoekopdrachten via de microfoon in te spreken.

Bronnen:
http.//www.google.nl/mobile/

Kan volgens mij wel op een iPhone.

Ik heb Google Maps gedownload op mijn Blackberry en ik kan nu gewoon Street View gebruiken. Op elke mobiel waar je google maps op kunt downloaden kun je street view gebruiken

Op mijn Samsung Galaxy S met Android besturingssysteem doet street view het ook. (Koop overigens geen HTC, heb ik slechte ervaringen mee).

op de Iphone vanaf de 3e versie.

Het navigeren gaat overigens wel veel moeilijker dan op je PC

htc desire

Samsung galaxy s2. Het is wel leuk om voor de lol door straten te kijken in andere landen ofzo. Maar je kan er verder niet veel mee. je kan wel google maps en navigatie gebruiken om een overzichtelijke kaart te zien en te navigeren.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100