Op welk mobieltje kan je street view bekijken van google maps ?

Zijn die er wel ? Ik wil namelijk een nieuwe mobiel kopen maar wel eentje waar ik street view op kan gebruiken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Het beste antwoord

In principe kan dat op elke smartphone waar Google Maps op geïnstalleerd is.
Het moet wel een recente versie van Google Maps zijn:
Op mijn HTC touch 3G stond van fabriekswege een oudere versie, daar kon het niet mee.
Toen ik de nieuwe versie (4.1.0) installeerde werd de oude verwijderd en kon ik opeens Streetview gebruiken, alsmede de optie om zoekopdrachten via de microfoon in te spreken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Kan volgens mij wel op een iPhone.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb Google Maps gedownload op mijn Blackberry en ik kan nu gewoon Street View gebruiken. Op elke mobiel waar je google maps op kunt downloaden kun je street view gebruiken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op mijn Samsung Galaxy S met Android besturingssysteem doet street view het ook. (Koop overigens geen HTC, heb ik slechte ervaringen mee).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals je hieronder kunt lezen heb ik een HTC met windows mobile besturingssysteem.
Ik heb hier geen slechte ervaringen mee, ik ben juist een tevreden gebruiker!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
HTC: Hardwarematig zo slecht als een replica van een Gallardo, gebaseerd op een brommobiel. Softwarematig erg traag en instabiel. Samsung: Verwacht niet dat je er langer mee kunt doen dan een jaar, het overgrote deel houdt er na een jaar mee op. Nee, zal geen moment twijfelen om 1 van deze merken te kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hardware is inderdaad niet zo luxe en degelijk als bijvoorbeeld een iPhone, maar toch heeft mijn HTC Touch 3G al behoorlijk wat mishandeling en vallen overleefd.
Ik gebruik de HTC behalve als telefoon ook heel veel als Tomtom navigatie in de vrachtwagen (werkt prima!) en om internet te bekijken of een ebook te lezen.
Youtube filmpjes en NOS journaal lopen zonder haperen.
Van traagheid is geen sprake: de verbindingssnelheid op HSDPA is de hoogst haalbare, dat is op andere telefoons niet altijd aanwezig.
Instabiliteit valt heel erg mee, de doodenkele keer dat hij vast loopt is een reset voldoende om hem weer tot leven te wekken.
De fotocamera is niet zo heel goed en heeft geen flitser, maar fotograferen doe ik sowieso liever met een echte camera.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Overigens de vergelijking met de sportwagen en de brommobiel zie ik meer als:
"Een replica van een brommobiel gebaseerd op een Volvo" ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb in het verleden een T-Mobile MDA Vario gehad (wat van HTC is) en ook een HTC Touch Diamond. De Touch Diamond was het allerergst, de hardwareknoppen hielden het voor gezien na iets langer dan een jaar. Je kon dus niet even snel terug naar het beginscherm en ook een foto maken ging niet meer. De software was heel erg, liep alleen maar vast en als ik wilde bellen dan kon dat 1x. Als ik nog een keer wilde bellen, dan liep de telefoon vast. Als ik vervolgens de telefoon herstartte kon ik weer 1x bellen. Ook reageerde het toestel in het algemeen erg traag op commando's. Ik ben voor het leven genezen van HTC, zo ook Samsung wat op ongeveer hetzelfde verhaal terecht komt.
op de Iphone vanaf de 3e versie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het navigeren gaat overigens wel veel moeilijker dan op je PC
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
htc desire
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Samsung galaxy s2.
Het is wel leuk om voor de lol door straten te kijken in andere landen ofzo. Maar je kan er verder niet veel mee.
je kan wel google maps en navigatie gebruiken om een overzichtelijke kaart te zien en te navigeren.