Hoe maak ik mijn iPhone 4 16GB Simlock vrij ?

Ik heb een iPhone4 16GB met simlock gekocht, maar ik wil deze natuurlijk graag unlocken, maar hoe doe ik dit?
Ik weet niet van welke provider de simlock is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1K
capthavoc
11 jaar geleden
kan je het de verkoper nog vragen ?

Antwoorden (1)

Je zou je Iphone naar een telefoonwinkel kunnen brengen waar ze de simlock er voor jou afhalen. Natuurlijk doen ze dit niet voor niks.
Maar als je het echt zelf wil doen zal je je Iphone eerst moeten jailbreaken. Vervolgens een app downloaden en dan kun je de simlock er vanaf halen.
Wat ook kan maar wat bij jou waarschijnlijk niet het geval is. Is dat als je telefoon ouder is dan een jaar je er een code bij je provider voor kan ophalen die de simlock er af haalt. Hierbij zul je ook instructies krijgen hoe het moet.
Alhoewel ik niet weer of dat ook werk met de smartphones van tegenwoordig.