Is het mogelijk om in een uur tijd 1GB internet te verbruiken?

Bij de klantenservice van Ben zeggen ze dat ik gisteren meteen na aanschaf in een uur mijn gehele bundel van 1GB heb verbruikt. Ik heb niets met de telefoon gedaan en ben toen aan het werk geweest, dus dit is in mijn geval echt onmogelijk. Is het überhaupt mogelijk om in een uur tijd 1GB internet te verbruiken? Wat moet je daarvoor doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (5)

Het is zeker mogelijk maar als je niet bewust wat hebt gedownload is het erg onwaarschijnlijk. Had je toevallig streamende muziek aanstaan of heb je apps gedownload?
BEN moet dat ook van hun kant kunnen aantonen als je er bezwaar tegen maakt dacht ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
euhm 40 youtube filmpjes bekijken ( 1 filmpje is ongeveer 25 mb )

of heel veel downloaden wat ook stug lijkt aangezien de grootste app's ongeveer 16 a 17 mb

oftewel het lijkt mij niet echt mogelijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ken apps van 1,45 gb??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
serieus? die ben ik nog nooit tegen gekomen moet ik dan denken aan tomtom ofzo?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, bijvoobeeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar dat download je meestal thuis via Wifi. Op de Iphone zit er een beperking om apps via 3G te downloaden die groter zijn dan 20 MB
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is die beperking vast of is dat een instelling? Lijkt me irritant bij een onbeperkt internet abo.
Absoluut onmogelijk in jou geval. Achtergrond data om bijvoorbeeld je mail op to date te houden kan nooit zoveel zijn! De enige mogelijkheden worden hier boven al beschreven dat zijn; radio stream, filmpjes kijken en of downloaden

Toegevoegd na 35 seconden:
* up to date
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met de huidige datasnelheden is het technisch mogelijk om dit soort verbruik te realiseren. De vraag is dan natuurlijk hoe?

Een collega heeft iets soortgelijks meegemaakt. Na aanschaf en installatie van een iPhone ging deze vrolijk via 3G synchroniseren met de iTunes-bibliotheek, waardoor binnen de kortste tijd de databundel verbruikt was en collega met een forse rekening voor dataverbruik buiten de bundel geconfronteerd werd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ligt eraan wat voor mobiel je hebt, als je een mobiel heb met 3G functie verbruik je meer mb dan gewoon GRPS ect.. je kunt dit instellen met je mobiel of je 2G internet wilt ontvangen of 3G, in jouw geval is het dus echt niet mogelijk. maar het kan dat je een radio aanhebtstaan en die verbruikt 10 0mb per 10minuten dacht ik of youtube en andere sites met flash enz verbruiken veel internet. Je zou BEN kunnen bellen want dit is niet mogelijk waarschijnlijk hebben ze een foutje gemaakt.