Er staat sms BETAAL AR naar 3010, dat doe ik maar daarna staat er, kan niet verzenden, wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hallo?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoi

Antwoorden (2)

U typt gewoon BETAAL AR , zonder meer en stuur dit bericht naar nummer 3010
en niet als tekst BETAAL AR naar 3010.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
U provider heeft zulke sms diensten misschien geblokkeerd. Zit u bij Simpel? In ieder geval bekijk de site van uw provider eens