Ik denk dat je wel een smartphone bedoeld,
er zijn hele goedkope telefoons met die eisen, maar die hebben geen android, geen apps. en zijn eigenlijk niet meer van deze tijd.

Een goedkope keus is de htc wildfire, die kan ook whatsapp wordfeud angrybirds en al die spellen die je denk ik er mee wil spelen aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

De LG cookie voor 39,99 bij de Media Markt Ede
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar zit geen wifi op.
samsung 70/80 euro media markt of andere telefoon winkels allerlij kleueren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nokia C3, afhankelijk van de website zo'n 120 euro