Mijn bb 9780 start wel maar ik kan verder niets meer doen. Wie kan mij helpen?

Ik heb een paar keer de batterij eruit gehaald,maar ik kan niets intoetsen omdat het beeld zwart word. Als ik mijn bb vervolgens aansluit op de oplader is het wel aan, maar ik kan nog steeds niets intoetsen. Ik heb via de bb deskop die op mijn pc is geïnstalleerd geprobeerd het t resetten maar dat lukt ook niet. Ik heb al een backups gemaakt en wil mijn bb terug zetten naar fabriekinstelling. Hoe doe ik dat nu????? HELP AUB!

Mvg, Sandra

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Je kunt het beste naar de winkel gaan met het garantiebewijs. Zij zullen hem dan opsturen. Grote kans dat je een nieuwe telefoon krijgt. Ik heb ditzelfde probleem al twee keer gehad en beide keren heb ik na ongeveer 3 weken een nieuwe blackberry gekregen.

Dit is een vaak voorkomend probleem met blackberry's die niet verholpen kan worden.