Waar staan usb instellingen voor je blackberry

Ik zoek instelling voor je usb voor de computer bij een blackberry,ik hoop iemadn me kan helpen diegene ben ik heel dank baar, xjes

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Je bent een beetje onduidelijk. Wat voor instellingen bedoel je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op de software die bij je BB zit. Dat zwarte cd'tje van blackberry. Dat moet je installeren op je pc voor je je BB met het USB kabeltje kunt connecten met je pc.