zijn er echt zoveel problemen met de i phone als wordt gesuggereerd in het tv programma radar

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (9)

Nee, radar is een programma dat veel bedrijven in een slecht daglicht zet. Meestal zijn de conclusies gebaseerd op een enkele klant die helemaal door het lint gaat, daardoor lijkt het een stuk erger dan dat het is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb 3 vrienden die hem na enkele weken weg hebben gedaan, omdat hij niet voldeed aan hun verwachtingen, hij was trouwens al verouderd toen hij in europa uitkwam in mijn ogen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, zoals eerder al geantwoord is Radar wat sommige dingen niet helemaal objectief en eerlijk.

Hiernaast heb ik zelf een iPhone en ik zie alleen maar voordelen en het enkele probleem dat ik heb gehad was zo weer opgelost.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja en hij kwam op het moment dat ik toe was aan een nieuwe mobiel, ik wou hem graag en heb me er echt in verdiept, het is de Googlephone (HTC G1) geworden en daar ben ik zeer tevreden over (schrijf ik dit nu ook mee). Dit is voor mij de beste telefoon die ik ooit gehad heb.
Oh ja ik kijk geen TV, heb het bewuste programma dus ook niet gezien, maar ken genoeg negatieve punten van de iPhone om me er een voorstelling van te maken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik weet niet wat voor problemen er hier gemeld zijn, maar ken wel een paar mensen die niet super tevreden er over zijn. Zij hebben ook allemaal krassen op het scherm, maar of dat aan de phone ligt of aan hun dat weet ik natuurlijk niet..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Heel veel problemen zijn vooral door het feit dat mensen zelf allemaal software en dingen erop kunnen zetten. Zo kun je hierdoor kuren krijgen net als op je computer, grafisch rekenmachine of dergelijk aparaat.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het grootste probleem is de geringe accu capaciteit en dat je deze niet kunt vervangen.
Als je hem fors gebruikt is de accu binnen 1 dag leeg.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee hoor, ik ken 3 heel enthousiaste gebruikers. Zo erg dat het tijdens koffie- en lunchpauzes wel eens irritatie bij collega's geeft. Maar dat kan natuurlijk ook jaloezie zijn
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb een iPhone, en het is mn beste telefoon die ik in jaren heb gehad. (Geen enkele telefoon overtreft de Nokia 3310!)

Het enige nadeel wat ik kan bedenken is dat de accu maar een dag mee gaat. Maarja, ik slaap er toch mee, dus dan ben ik op één plek en kan die aan het lijntje. Bovendien is het een usb oplader, en ben vaak zat bij pc/laptop. Geen problemen dus.

Verder heeft de telefoon de beste browser onder de mobiele telefoons, is het heerlijk 'apple'-gebruiksvriendelijk. Appstore is magnifiek. Lekker design ook weer.

Deze zomer komt er nieuwe firmware uit. Dan kan je ook MMS-en, ondersteunt ie flash en nog een aantal dingetjes.

Bovendien hoef ik mn iPod niet meer mee te nemen onderweg, scheelt me weer een apparaat minder in mn zak. Lekker ideaal dus!