Hoe kun je zien hoeveel smsjes je nog over hebt bij zorgeloos sms van Vodafone?

Ik heb sinds een week zorgeloos sms, van Vodafone Blox, waarbij je elke maand 1000 smsjes kan versturen. Ik wil nu weten hoeveel smsjes ik heb verstuurd.
Ik heb de voorwaarden en de brochure doorgelezen en ook gebeld naar 1400, het algemene nummer van Vodafone, maar daar was het allemaal niet te vinden.
Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Je kan de 'tussenstand' niet zien voor zover ik weet.

Wat je wel kan doen, mits je toestel dat toelaat:
het berichtenlogboek instellen. Je kan steeds aan het begin van de maand je tellers op nul zetten en dan kun je steeds per maand bijhouden hoeveel smsjes je al verstuurd hebt.

Zo kun je toch bijhouden hoever je bent en wat je over hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goeie! even niet meer aan gedacht maar ik kan dat helaas met deze telefoon niet. Met me oude kon ik dat wel maar die was stuk. Tijd om weer een mobiel te zoeken met zoon teller....

Andere antwoorden (1)

Zorgeloos sms is toch dat je (bijna) onbeperkt kunt sms-en? Je kunt toch geen 1000! smsjes per maand versturen?

Je kunt trouwens een overzicht vinden op mijnvodafone, via vodafone.nl