Hoe krijg ik weer de namen van contactpersonen in mijn lijst?

ben laatst in duitsland geweest en nu krijg ik van degene die mij belt of smst alleen +31 en hun nummer in beeld, i.p.v. hun naam, wat normaal het geval is. Nu zou ik graag willen weten hoe ik dat weg krijg dat ik weer gewoon de namen in beeld krijg, want die staan gewoon wel normaal in mijn contactpersonen lijst.
Het is echt sinds dat ik in duistland ben geweest dus denk dat het daar mee te maken heeft op de één of andere manier.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
1.7K

Het beste antwoord

Er zijn twee mogelijkheden, het kan wezen dat je instelling niet meer goed staan, in de meeste telefoons kun je nl instellen naam of nummer weergave. Anders is het simpelweg het beste dat je bij je contactpersonen ook het telefoonnummer met +31 ervoor opslaat zodat het beter herkent wordt