Op mijn iPhone 4 kon ik bij de instellingen "'zoek mijn iPhone" instellen, hoe doe je dit op de iPhone 5?

Zonder een app te installeren, iemand heeft namelijk ooit iets gedownload met zijn Apple id en als ik iets wil downloaden moet ik het met dst wachtwoord doen(die heb ik niet) en ik weet niet hoe ik dat kan veranderen zonder mijn telefoon leeg te maken, iemand enig idee voor deze twee vragen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
"Zoek mijn iPhone" vind je in de IPhone5 onder Instellingen, iCloud
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankjewel, me iPhone zit nu perongeluk bij me zus in d'r tas dus ik zal het straks even aanpassen. Thankss

Het beste antwoord

1. "Zoek mijn iPhone" vind je in de IPhone5 onder Instellingen, iCloud.
2. Je kunt dit oplossen door zijn Apple ID uit te loggen onder Instellingen, iTunes en App Stores, Log Uit. Daarna inloggen met je eigen Apple ID.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hartstikke bedankt! Dit heeft me echt ontzettend geholpen.