Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik mijn whatsapp opnieuw instellen op andere smartphone?

Gisteren heb ik een nieuwe Samsung smartphone gekocht en whatsapp geïnstalleerd. De smartphone bleek gedeeltelijk defect/problemen te hebben en heb de koop ontbonden. Nu wil ik een andere smartphone aanschaffen maar geeft dit problemen met 'het opnieuw' aanmelden met dezelfde simkaart?
Heb de whatsapp-code (SMS) opgeschreven en nog in mijn bezit.
Alvast mijn dank

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons
2.8K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Vaak gewoon de sim kaart in het nieuwe toestel en op nieuw laden . Wats app gaat op het nr niet op Het toestel maar op het tel nr dus wel je nr houden . Succes

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee, dit geeft geen problemen. Nadat je je simkaart in je nieuwe telefoon hebt gestoken, kun je Whatsapp weer downloaden en instellen. Je krijgt dan vanzelf weer SMS-code, en als het goed is komt je profielfoto en gebruikersnaam dan ook weer terug. Chatberichten zullen niet terugkomen, maar groepen waar je op dat moment lid van bent verschijnen wel weer in de lijst.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding