Ik las op internet dat je een telefoon abonnement voor €20 per maand kan hebben met een iphone, maar dat je dan moet bij betalen. Weet iemand hoeveel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vodafone. Heb nog geen abbo wil er 1 gaan starten.

Antwoorden (2)

Als het goed is staat het bij de aanbieding van de provider!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan zelfs een prepaid abonnement nemen, als je verder alleen internet via wifi hoef je niet bij te betalen. Wil je wel overal internet (via je abonnement dus) kan je kiezen voor een data abonnement toevoeging van ong 10 Euro/mnd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, maar dan moet ik het hele toestel betalen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat klopt, wat je ook kan doen is een 2e hands kopen, evt 3G of een 4, dan heb je een perfect toestel tegen een scherpe prijs en een goedkoop abbonnement!