Ik krijg de hele tijd smsjes van mijn provider met aanbiedingen etc, wat te doen?

Ik heb Lebara. Kan ik deze niet op de een of andere uitzetten of blokken ofzo?

Toegevoegd na 5 minuten:
Dit nadat ik mijn simkaart in een andere telefoon heb gedaan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.6K

Het beste antwoord

Lees zo'n SMS even helemaal door. Onderin vermeldt een "nette" provider altijd hoe je je af kunt melden. Zo gebeurt dat ook bij T-Mobile. Staat het er niet, bel dan 1200 en zeg dat je dit niet wilt. Helpt dat niet, en wil je die SMS-jes echt niet, dan zit er niets anders op dan een provider te nemen die dit niet doet.

Ik ben er bij dit antwoord vanuit gegaan, dat het hier echt om berichten van Lebara zèlf gaat, zoals acties voor tijdelijk gratis beltegoed etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, dit zou niet kunnen. Joun provider wordt er dan betaald om reclame naar jou te verzenden. Zo worden waarschijnlijk de kosten lager voor jou.