Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

als mijn bettegoed op is kan ik dan nog wel gebeld worden heb geen abbo ?

Toegevoegd na 1 minuut:
beltegoed

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
8.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja hoor, als je beltegoed op is dan kan er nog steeds (als je binnen Nederland bent) naar dat toestel gebeld worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ook buiten Nederland kun je zonder beltegoed binnenkomende telefoontjes ontvangen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, dit is niet waar. Je kunt in het buitenland wel gewoon sms'jes ontvangen, maar gebeld WORDEN kost rond de 11 cent per minuut tegenwoordig. Is je beltegoed op, dan wordt de verbinding verbroken (onder andere uit ervaring...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Kathlyn, Volgens mij betaald de beller tot de grens en vanaf de grens zijn de kosten voor de ontvanger of is dit moet veranderd zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt, ik heb mij vergist sorry

Andere antwoorden (2)

Nee, dit is niet mogelijk. Wel is het mogelijk noodnummers als 112 te bellen.

Bij HI heb je nog wel 2 nood smsjes, ik weet niet hoe dit bij andere providers zit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat kan. Maar je moet wel even in de gaten houden tot hoe lang je zonder beltegoed kan want bij sommige providers moet je wel 1 x in het half jaar opwaarderen anders vervalt je nummer (simkaart wordt geblokkeerd). je zou even kunnen kijken wanneer je je beltegoed op vraag met 1233 of *100# dacht zo snel even. Maar waarschijnlijk weet je die van je zelf wel. Ze leggen het ook uit als je het hele bericht afluister tot wanneer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding