hoelang duurt het voordat je blackberry uitvalt als hij zegt dat je batterij bijna leeg is?

ik heb m'n blackberry net nieuw, sinds gisteravond. ik heb gelijk de accu erin gedaan en ik heb ergens gelezen dat je hem eerst helemaal op moet maken en dat je hem dan helemaal moet opladen. maar nu zegt hij dat m'n batterij bijna leeg is, maar hoelang duurt het voordat hij uitvalt? graag hulp!! xx

Toegevoegd na 11 minuten:
En ja, nog even voor Niels, ik zit al de hele tijd spelletjes en muziek te luisteren. :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Als je intensief bezig bent een klein uurtje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ga een spelletje doen en binnen enkele minuten zo niet seconden valt je telefoon uit. dit had je zelf ook kunnen bedenken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
euhmm, wat denk je dat ik de hele tijd aan het doen ben? :/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
welk antwoord verwacht je dan precies. dat wij op de minuut af kunnen.zeggen hoe lang het duurt?