Hoe laat ik mijn Samsung Galaxy S2 goed sychroniseren met mijn laptop?

De emails krijg ik wel allemaal binnen op mijn toestel, alleen als ik deze open(dus gelezen heb) wordt hij niet op de computer als gelezen gezien. Dus aan einde van de dag staat er soms dat ik wel 10 niet gelezen mails heb, terwijl ik ze wel degelijk heb gelezen op mijn mobiel. Heeft iemand hier misschien ervaring mee?, ik heb al wat bij instellingen gekeken alleen ik weet niet hoe het zou moeten...

Hoor het graag

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Op een Android telefoon werk je met een Google Account. In principe heb je dan ook Gmail. Ik ga er even vanuit dat je dit beide hebt.

Als je een programma gebruikt op je laptop waar Gmail volledig ingesteld staat, loopt dit synchroon aan je Google-Account en dus aan je telefoon. Heb jij een mailtje op je telefoon gelezen, zou Google dit dus door moeten geven aan jouw laptop. Dit gebeurt niet, dus is er iets met het programma aan de hand. Waarschijnlijk staat hier een instelling niet helemaal juist. Een mogelijkheid is dan om je Google-account even opnieuw in te voegen in dat programma. Hierdoor kunnen er geen e-mails verdwijnen, doordat deze op de Google Servers staan.

Na deze herinvoeging zou alles goed moeten werken.

Ik weet echter niet of je wel een Gmail account gebruikt en welk programma je precies hebt op je laptop. Mocht het bovenstaande geen oplossing zijn, dan hoor ik dat graag in een reactie op dit antwoord.

Succes!