Kun je op je iphone 4 ook FM Radio luisteren zonder wifi te gebruiken?

Ik heb een iphone 4 van 8 GB gekregen maar zonder abonnement. Nu is dat geen probleem maar als ik bijvoorbeeld in de bus zit kan ik geen radio luisteren. Er zit namelijk geen FM Radio op. Bestaat er wel een app voor? Maar zonder wifi!? Alvast bedankt,

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.6K

Antwoorden (2)

Nee. In een iPhone zit geen FM-antenne en die kun je ook niet aansluiten, dus is dat helaas niet mogelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als er geen FM-ontvanger in zit dan kun je niet door een app ineens een extra stuk hardware in de iPhone krijgen.
Omdat bovenstaande tekst verplaatst was naar reactie vul ik hem dan na de verklaring waarom maar even aan tot een juist antwoord: "Nee dat kan niet"