Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom kan ik niet meer op de whatsapp als ik internet stop zet op mijn nokia n97?

Ik heb whatsapp geinstalleerd en elke keer als ik internet stop zet dan kan ik ook niet meer op de whatapp,ook niet als ik weer op internet ga!! ik moet eerst de whatsaap verwijderen en dan er weer opnieuw opzetten voor dat ik er weer op kan? iemand een idee wat dit kan zijn? mijn abonnement is van telford. bedankt !!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
646

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb precies hetzelfde euvel gehad met Whatsapp op een Android toestel. Probeer in plaats van het programma te verwijderen, dit geforceerd af te sluiten in taakbeheer of in een taskkiller. Het lijkt namelijk op een bug in bepaalde typen besturingssystemen voor telefoons in combinatie met whatsapp.
Het wil nog wel eens helpen om een compleet software herstel op je telefoon te doen. Dus eerst een backup maken, en dan terugzetten naar de fabrieksinstellingen en opnieuw Whatsapp installeren.

Whatsapp heeft uiteraard wel een continue internetverbinding nodig om te blijven functioneren. Als jij je internet uitzet, ben je op dat moment uiteraard niet meer bereikbaar voor inkomende oproepen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt voor het antw.zou je misschien kunnen vertellen wat ik dan aan of uit moet zetten op de telefoon en waar ik het moet zoeken ik snap niet zo-heel veel van dit toestel,en wat is een task killer? sorry ben een leek in dit soort dingen bedankt voor de moeite!!

Andere antwoorden (1)

Voor WhatsApp heb je internet nodig.. zonder internet kan je niets versturen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding