Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik met mijn vaste telefoon naar een grieks mobiel nummer bel, kost de persoon in Griekenland dan geld?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als het Griekse mobiele nummer zich in Griekenland bevindt, maakt het voor de eigenaar van dat nummer niet uit door wie dat nummer wordt gebeld en waar die persoon zich bevindt. Het kost hem nooit iets.

Dus als jij die Griekse (neem ik aan) persoon belt terwijl die persoon in Griekenland is, kost het hem niets. Of jij nu vanaf je Nederlandse vaste telefoon belt, vanaf een Canadese vaste telefoon, vanaf een Griekse vaste telefoon, vanaf een Nederlands mobieltje in Nederland, vanaf een Spaans mobieltje in Kenia, of verzin maar iets - het maakt niet uit.

Als die Griekse persoon echter met zijn mobieltje naar het buitenland gaat, kost het hem wel geld om gebeld te worden. Ook nu maakt het niet uit wie hem belt, met welke persoon er wordt gebeld, en vanaf welke plek er wordt gebeld: hij betaalt in principe de "gebeld worden in het buitenland" kosten die zijn provider hem in rekening brengt.
 
(Lees meer...)
Cryofiel
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding