hoe krijg ik een led lichtje bij een berichtje op mn mobiel?

Ik heb een samsung galaxy txt. Nu kan ik instellen bij mijn whatsapp bijvoorbeeld welke kleur lichtje ik wil hebben. Maar vervolgens krijg ik dat niet. Hoe kan ik dat wel krijgen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
Ritsuka
11 jaar geleden
Heb ik ook op mijn nieuw LG. Ik zie geen lichtje
Ritsuka
11 jaar geleden
Onder weergave heb ik alleen helderheid, auto-rotate, animatie en time-out scherm

Antwoorden (1)

Je mobiel moet
a: een led lichtje hebben
b: verschillende kleuren ondersteunen

Heb je a niet, dan heb je pech.
heb je b niet, dan heb je wel een notificatie maar geen kleur die je kunt kiezen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb boven aan mijn mobiel 2 zwarte stipjes. Daar zouden die led lichtjes uit moeten komen? Of waar zijn die anders voor? En ik kan kiezen uit heel veel kleurtjes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb even voor je gezocht, je mobiel heeft geen led lichtje. Die stipjes zijn sensoren (bijv als je je tel aan je oor doet dat het beeldscherm uitgeschakeld wordt) Je zult dus moeten leven zonder lichtje. Dat je kunt kiezen uit heel veel kleuren ligt aan whatsapp, niet aan je mobiel. Whatsapp maakt een programma voor elke mobiele telefoon (afhankelijk van een led lampje of niet)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Okee ! Bedankt