Hoe lang duurt nummerbehoud? En waar op Ik Ben kun je de status hiervan zien?

Ik heb nummerbehoud aangevraagd toen ik van Telfort Prepaid naar een Ben abonnement ging. Hoe lang moet ik verwachten dat dit duurt? Ervaringen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat staat vast wel ergens op de site
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is heel vaag.. en ze zeggen wel meer.

Het beste antwoord

Dit duurt normaal gesproken 14 dagen als je van prepaid afkomt en 1 maand als je abonnement had
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je daar ervaring mee? Ik wil namelijk weten of ik nog beltegoed moet kopen om in de tussentijd te kunnen bellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Normaal gesproken duurt het na bevestiging 14 dagen, dit geldt wel bij ons in de winkel als wij klanten van ons overzetten van prepaid naar ABO
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar wanneer krijg je die bevestiging? Is dat dat mailtje dat je na 24 uur krijgt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat weet ik niet, ben kan je alleen online regelen. Ik weet enkel hoe het werkt in een fysieke winkel ;)
Gewoon even de klantenservice bellen ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee maar ik bedoelde, die bevestiging, bedoel je daarmee de bevestiging van 'Ben heeft je nummerbehoud aangevraagd' ?