Mijn Iphone doet niets meer, hoe kan ik dit oplossen?

ik had mijn iphone aangesloten in mn auto omdat ik m wilde laden. maar nadat ik dat deed viel mijn iphone uit en nu kan ik het niet meer aanzetten ik heb geprobeerd om de knopjes ingedrukt te houden maar alsnog gaat het niet aan. wie weet wat ik nog meer kan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

je kan hem proberen te synchroniseren met je computer en proberen om op herstellen te klikken en dan proberen aan te zetten. als dit niet werkt moet je denk ik naar de apple store
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze ervaring had ik met mijn Samsung Ladyphone. Ik haalde dan mijn batterij er even uit en na 1 minuut deed ik hem er weer in en daarna deed hij het weer.
Misschien werkt dit ook voor je Iphone
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De batterij van een iPhone kan er niet uit, tenzij je het hele hoesje open schroeft en de draden doorknipt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben dus duidelijk een leek wat Iphones betreft....ik hoopte dat bovenstaande ook voor je Iphone werkte.
Ik heb dat ook een keer gehad: mn batterij was leeg maar kreeg 'm nadat ie aan de oplader lag niet meer aan de praat. Heb je al een 'harde reset' geprobeerd? Dan druk zowel de homeknop als de aan/uitknop tegelijkertijd in. Even ingedrukt houden en als het goed is reset je iphone zich dan vanzelf. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Damn, hoopte dat dat het zou zijn... Misschien vindt je een oplossing op iphoneclub.nl, op het forum. En zo niet dan kan je daar ook om hulp vragen! Grotere kans dat daar mensen komen met meer knowhow...