Hoe zet ik mijn internet uit op mijn LG WG 620?

ik gaa op vakantie maar ik krijg mijn internet maar niet uit. en ik ben bang als ik hem aan laat dat ik dan een hele hoge rekening krijg.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

laat door je provider het internet op je abonnement uitschakelen, dan kun je ook geen gebruik maken in het buitenland met de daaraan verbonden rekeningen. Overigens zullen die rekeningen niet meer zo hoog op hoeven te lopen omdat tegenwoordig gewaarschuwd moet worden (door de provider) wanneer een bepaald bedrag bereikt is. Volgens mij is dat 50 euro.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou het volgende programma gratis uit de Android-market halen: apndroid. Dit zorgt ervoor dat al je verbindingen (tijdelijk) geblokkeerd worden. En voorkomt dat je tegen hoge kosten aanloopt.
Fijne vakantie!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mee eens.
Gebruik ik zelf ook!
APN droid heeft bij mij de gekke gewoonte na het in en uitschakelen van het toestel wel eens te willen overspringen naar APN aan, waardoor je dus weer met de kosten zit.

De veiligste oplossing is dit:

Menu -> Instellingen -> Draadloos en netwerken -> Mobiele netwerken -> Acces Point Names (APN) -> Druk op de naam van het accespoint -> Druk op APN -> Verander de url, zet er een bijvoorbeeld een willekeurig cijver achter.

Druk op oke en sluit vervolgens het menu.

Op deze manier ben je er zeker van dat de APN's uit zijn en uit blijven.