als ik mijn ipod aansluit aan de adapter, dan geeft de ipod niet aan dat hij laad. laad hij dan wel?

Ik heb een ipod en als ik hem aansluit aan de laptop, dan geeft hij wel zo'n batterijtje aan dat hij oplaad. als ik hem op de adapter aansluit dan geeft hij dat niet aan, en het lampje op de adapter is wel gewoon rood? laad hij dan wel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

yup, Ik heb dat adapter ook. Hij laadt gewoon op, geen zorgen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is normaal dan laat die gewoon. zolang je hem na een tijdje hem gewoon vol van de oplader afhaalt is er geen probleem