Kan je een micro sim kaart uit de iPhone 4s ook gebruiken in een Blackberry?

iPhone is momenteel kapot en kan m'n oude blackberry nog gebruiken maar weet dus niet of de micro sim hier in past.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Als de BB alleen gewone SIM-kaarten accepteert dan kan je een MicroSIM-adapter kopen: http://www.google.nl/products/catalog?q=micro+sim+adapter%5C&sugexp=chrome,mod%3D9&um=1&ie=UTF-8&tbm=shop&cid=6622753390524329131&sa=X&ei=ocxBUM_AJ-LT0QXi74CYDQ&ved=0CEEQ8wIwAA
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou langs de plaatselijke telefoonboer gaan (kleine winkeltjes met veel hoesjes en accessoires) die kunnen hem vast wel knippen voor een paar euro.

Toegevoegd na 12 minuten:
Oh wat snugger, sorry ik ben net wakker.
iig, ik bedoelde natuurlijk dat ze daar wel van die adapters hebben waar je je micro sim in kan doen.

Toegevoegd na 12 minuten:
Oh wat snugger, sorry ik ben net wakker.
iig, ik bedoelde natuurlijk dat ze daar wel van die adapters hebben waar je je micro sim in kan doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe laat jij een kleine simkaart verknippen tot een grotere?