Weet iemand wat ik kan doen?

Ik heb een samsung jet maar het lijkt er op dat er tussen/onder mijn touchscreen vocht zit.
als ik er met mijn vinger overheen ga word het wel vochtig.
en mijn vraag is hoe ik het weg kan halen daar.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Heb je nog garantie dan moet je terug gaan en hem inleveren want waarschijnlijk is het scherm aan het stuk gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mocht je geen garantie hebben of telefoonverzekering, alle onderdelen eraf en eruit halen en in een bakje met rijst op een droge warme plek zetten (nb. Niet warmer als 45graden)!
En 36 uur laten staan
Mocht dit niet werken, telefoon is vaak dubbel of driedubbel verzekerd! Inboedel- Aansprakelijkheid Reisverzekering of een eventuele andere verzekering!!!