Vaak is er een optie om de Premium-Versie te kopen. Dit kost vaak rond 1 euro en zorgt ervoor dat je geen reclames meer te zien krijgt. Ook krijg je vaak meerdere mogelijkheden als je de Premium-Versie koopt, zoals het bekijken van statistieken van je resultaten etc.

Heel soms werkt het om je WiFi uit te schakelen, maar niet altijd.

Onthoud wel dat app-makers reclame in een app stoppen om hem gratis aan jou aan te bieden. Want app-makers verdienen op 3 manieren geld:

-Door je voor de app te laten betalen
-Door reclames
-Door in-app-aankopen (de app zelf is dan gratis, maar je kan ook geld besteden om bijvoorbeeld je gameplay te ''boosten''
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

als je online werkt dan is dit niet mogelijk (ik weet niet of dit ook met een gejailbreakde telefoon is). Als je offline werkt kun je je wifi uitschakellen waardoor de app geen reclame meer kan laden.