Website ziet er goed uit.
Klantenservice perfect geregeld. (Nadeel dat je €0,80CPM betaald)
Goede recessies.
Ik zie geen redenen om daar niet te bestellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waar staan deze recensies
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja waar staan deze recensies dan? link??
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Michelle? Wil je ons op de hoogte houden of jou iPhone morgen bezorgd wordt?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heel graag! Durf het zelf nog niet aan. Ze reageren niet op mijn vragen voor een te bereikbaar telefoonnummer, de vraag of ik onder rembours kan bestellen en zo ja wat zijn de kosten wordt niet gereageerd. Bij het plaatsen van een bestelling krijg ik ook niet deze keuzemogelijkheid terwijl in de voorwaarden staat dat je wel zo kan bestellen. Bij de playstion 3 is de pagina zo ongeveer een copy van de mediamarkt site. Zo lijkt er dus veel een kopie te zijn. En in mijn beleving te goedkoop. Het dure 0900 nummer is vreemd en trouwens ook nog steeds niet bereikbaar. Nog wat nader onderzoek gedaan en leverde ook reacties op waardoor ik nog meer bedenkingen heb gekregen. Tot nu toe durf ik het dus niet aan. Misschien wel als Michelle en Jeffrey aangeven dat de iPhone is binnen gekomen. Ben heel erg benieuwd en hoop dat mijn gevoel onjuist is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou dus echt niks bestellen mijn bestelling zou gisteren binnen zijn gekomen mooi niet duwen ik verwacht het ook niet meer
Zijn er al mensen die wat van deze shop hebben ontvangen? Ik heb een iPhone besteld afgelopen zondag en betaald maar heb tot nu nog steeds niks ontvangen. Al 100 x gemaild en gebeld maar krijg geen contact. Iemand wel goede ervaringen met deze shop??
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb afgelopen woensdag een Iphone 5 besteld, en op de website staat dat deze wordt geleverd in 2 werkdagen (zie bron). Dit is bij mij echter niet het geval. Ik heb vooruit betaald omdat het er allemaal erg betrouwbaar uit ziet, mede door de keurmerken. Echter is mijn bestelling nog niet binnen, en ik krijg alleen de voicemail te pakken, welke ik ook al heb ingesproken. Ik heb ook al een mailtje gestuurd waar tot op heden nog niet op is gereageerd. Is het nog te vroeg om te denken aan oplichting?
Graag hoor ik van u!
Groet,
Jorgen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De voicemail bij doet heel dat nummer het niet ,ik heb al aangifte gedaan
Helaas is het niet te vroeg om aan oplichting te denken. Ook ik ben opgelicht en op beslist.nl komen er steeds meer en meer reactie. Het is belangrijk dat je aangifte doet bij de politie of op mijnpolitie.nl print zoveel mogelijk mails en gegevens uit om mee te nemen naar de politie of om mee te zenden. Je kunt ook een klachtenformulier invullen bij de twee keurmerken waar de site bij is aangesloten! Hoe meer mensen dit doen hoe beter! Misschien dat wij ons geld niet terug gaan krijgen maar probeer te voorkomen dat de vuile oplichter nog meer mensen te pakken krijgt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor mij ook helaas geen telefoon. Heb aangifte gedaan. Kijk ook even naar deze link en vul je gegevens in over de oplichting!

http://www.opgeletopinternet.nl/index.php?topic=4618.0

Toegevoegd na 41 seconden:
En doe ook allemaal aangifte. Hoe meer aangiftes hoe sterker we staan!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Site Digitalshoponline is niet meer bereikbaar
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, heel goed! dus NOT!!! Shit...
Ben van de week flink door deze website 659 Euro armer gemaakt. Intussen wel aangifte gedaan, Kassa van de Vara aangeschreven, de Kvk op de hoogte gesteld. Maar ik denk dat ik naar mijn geld kan fluiten, klopt dat?
Wat moet ik nu DOEN????
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb zondag 9 december een ipod touch van € 149,- besteld. Woensdag 12 december heb ik van digitalshop.nl nog een reactie terug gekregen op wanneer de ipod touch verzonden zou worden:

Geachte Heer/Mevrouw,

Uw bestelling en betaling is in goede orde ontvangen,
Uw bestelling zal uiterst zaterdag worden bezorgd.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd,

Met vriendelijke groeten,
Support team

Vandaag weer gemaild en een foutmelding gekregen en net dus opgemerkt dat de website niet meer bestaat; BALEN!!!