HELP! Ik wilde gisteren mijn iphone 3gs synchroniseren en dat heb ik gedaan, maar PC opent mijn bestanden niet, wat moet ik nu doen?

HELP! Ik wilde gisteren mijn iphone 3gs synchroniseren en dat heb ik gedaan, maar PC (Windows 7) opent bestanden niet, wat moet ik nu doen?

Graag in Jip & Janneke taal, want van internet word ik ook ècht niet wijzer!

Ik wil alles op de PC zetten van SMS-berichten tot foto's, dat is het meest belangrijkste, als muziek verloren gaat kan ik er nog wel mee leven, maar mijn SMS-berichten èn foto's mogen gewoon niet weggaan/zijn!

Ik ben nu serieus in paniek, ik weet mezelf geen raad meer op het moment, zó erg dat ik gewoon kan huilen.....

Alvast bedankt mensen! ;(

PS; Let erop, ècht in Jip en Janneke-taal!

(Geen idéé of ik het ook goed geplaatst heb!)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je SMS berichten kun je volgens mij niet syncen op een iphone. Je fotos en muziek zouden gewoon overgezet moeten zijn naar je PC. Je zegt dat je PC de bestanden niet kan openen. Krijg je een bepaalde foutmelding, of gebeurd er iets anders ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er komt een foutmelding en de pictrogrammetjes zijn 'wit..'

Antwoorden (1)

iTunes houd je sms berichten niet bij hoor, die staan op je telefoon, ik begrijp het probleem niet zo goed..
Je sms berichten die staan op je telefoon en de foto's staan ook op je telefoon.
Je muziek staat dan weer op je iTunes bibliotheek/iPhone.
Alles staat toch nog op je telefoon?
Wil je je vraag aanpassen/me een pm bericht sturen met meer info i.v.m het probleem?
Bedankt, want ik wil je echt helpen.
-James
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit komt dan later op de dag/avond want ik moet nu weg. Maar m'n sms'jes zijn belangrijk zodat als ik een nieuwe simkaart erin gooi dat ik m'n berichtjes kwijt ben! Sorry ik ben in paniek!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
-NIET kwijt ben..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ohhh zo bedoel je xD..
Daar is je pc helemaal niet nodig je kan kiezen of je je berichten op je sim of extern geheugen plaatst.
foto's zijn vanzelf in het extern geheugen dus maak je geen zorgen je raakt je foto's niet kwijt, tenzij je ze verwijdert/veranderd van telefoon.
over je berichten, dat zal ik even uitzoeken hoe je die op je externe zet.
ben al op m'n iphone bezig :p.
antwoord op je berichten in verwerking :).
-James
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag via PM :)